Tisk
PDF

Základní identifikační údaje:

 
Název:      KANALIZACE A VODOVODY Starý Plzenec, a.s.
Sídlo:        Smetanova 195, Starý Plzenec - Sedlec 332 02
Zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl B, vložka 443
IČO:           61778079
DIČ:           CZ 61778079
B.ú.:          6200361/0100
 
Datová schránka ID: kfbeqhh
 

Provozní doba:


pondělí-pátek        06.15 hod. - 14.30 hod.
                               
 
NON STOP telefonní linka -  377 966 426
 

Zákaznické centrum

Každý zákazník naší společnosti má možnost obrátit se na naše Zákaznické centrum se svými dotazy, které se týkají:

  • uzavírání smluv
  • reklamací
  • podání žádosti o vodovodní nebo kanalizační přípojku
  •  žádosti o přezkoušení vodoměru
  • žádosti o změnu fakturačních údajů, apod.

Smlouvy jsou k dispozici ve složce Dokumenty ke stažení

 

Kontaktovat zákaznické centrum lze:

  • telefonicky na čísle:     377 966 422
  • elektronicky:                  Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
  •  osobní návštěvou v sídle společnosti
  • zde na webových stránkách společnosti v sekci Napiště nám


Dotazy zákazníků budou řešeny v nejbližším možném termínu v závislosti na náročnosti, která je ovlivněna technickými, administrativními a legislativními vlivy.

Při kontaktu se zaměstnancem Zákaznického centra je nejprve nutné uvést oblast dotazu:
a) obchodní (legislativní, administrativní a obchodní oblast)
b) technický (přípojky, uzavírky, poruchy, kvalita vody, technické parametry)

 

1. Dotaz technického typu

Dotazy z technické oblasti budou naším zaměstnancem v Zákaznickém centru zaznamenány a dále postoupeny odpovědnému zaměstnanci technického úseku. V případě možnosti telefonického spojení na technický úsek bude zákazník přepojen a jeho dotaz bude okamžitě řešen s příslušným technickým pracovníkem.
V případě větší technické náročnosti dotazu bude zákazník požádán o telefonický kontakt na němž jej technický pracovník seznámí s možnostmi řešení. V případě požadované písemné odpovědi je odpověď zpracována technickým pracovníkem a zaslána zákazníkovi do 7 dnů od podání dotazu.

2. Dotaz obchodního typu

Dotazy budou vyřízeny zaměstnancem Zákaznického centra buď osobně nebo telefonickým kontaktem na zákazníka. V případě náročnějších dotazů bude zákazníkovi zaslána písemná odpověď do 7 pracovních dnů od obdržení dotazu zákazníka. Kopie této odpovědi bude spolu s dotazem založena do spisu zákazníka v obchodním úseku.